19 lis 2009

radosci i male smuteczki





Dzien zaczal  sie  przyjemnie  , mamy dzis rocznice slubu :)   a  za  2 dni mam urodziny ,  wiec  jest  bardzo przyjemnie , w dodatku zajrzalam dzis   w komentarze (ktorych to posiadam ilosc minimalna) i zostalam mile zaskoczona       dostalam   Kolezenskie  Wyroznienie        za moje  uszyte  tforki :)  bardzo sedecznie dziekuje  Hafiji ,  postaram sie je  tu ,,zamontowac" u  mnie  jak tylko  dojde  to  tego  jak  to sie robi ,  na razie  pojecia nie mam....  wiec tylko  sie  chwale !       teraz  bedzie  o  smuteczku ; ze  2 tygodnie  temu  dostalam piekny pistolet ,    glue gun  , od  mojego ulubionego meza  ;)   zebym sobie mogla  przyklejac   te rozne  duperelki do wiankow  itp.   przedwczoraj  uklecilam maly stroik na swieczke i mialam dokonczyc pozniej ... Wczoraj wieczorem postanowilam  dokanczac... wsadzilam wtyczke  do kontaktu  i zdazylam polozyc dekoracje na biurku   a tu nagle huk,  pizglo ,blyslo i zasmierdzialo jednoczesnie  ,dobrze  ze  wlasnie sie  schylalam  po jakies  kolejne  ozdobki  bo jakis  taki dziwny ogieniek calkiem sporego rozmiaru wyskoczyl w tym pistolecie ...  nawet sie nie zdazyl nagrzac .... i tak  smetnie  zakonczyl  swoj krotki zywot u mnie ...  No i znow  jestem bez  gluegana...    a  dekoracje chcialam dokonczyc  i mi nie poszlo... pokazuje wiec  co udalo mi sie  zrobic  przed wybuchem ;)   Jak widac  na zalaczonych  i  kiepskiej jakosci zdjeciach  metalowe  wieszaki nadal w uzyciu ;) nie wiadomo co jeszcze z nich  ,,wykrece" Serce  powstalo z ususzonych roz :)  same lodygi z kolcami ,pociete na  4cm kawalki i zlepione  przy uzyciu pistoletu  (musi dzialac) mozecie sobie  tez  cos  ulepic  :)  Pozdrawiam  , ide  celebrowac  , na razie  w kuchni  a  popoludniu z moim malzonkiem  ulubionym !                                                              

1 komentarz:

  1. Życzę wszystkiego co najlepsze przede wszystkim wiele miłości i wielu takich rocznic:))

    śliczny wianuszek i serducha stroik również:))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń