28 paź 2009

znow podgladalam...

co nowego u innych bloggerek ,  jeden z postow trafil w serce ;) nie pierwszy raz  zreszta , jakis  czas temu zachwycalam sie  szyszkowa  lampa ,  ale  szyszek u mnie  w okolicy jak na lekarstwo wiec  lampa  musi  pozostac w poczekalni  jakis  czas  jeszcze,    ale  wracajac  do tematu  : zachcialo mi sie pomalowac  na bialo oczywiscie  koszyki ;)  wszystkie  dwa  ktore posiadam :)   Biale kosze  bardzo mi sie podobaja  i wkrotce  tez  takie bede  miec ,  jeden   nawet jedzie  do mnie  prosto z Polski ,   w dodatku  wypelniony  przetworami !   Moja  przedszkolna jeszcze  przyjaciolka  jest wlasnie  w  kraju i zabrala  dla mnie  sloiki  z  konfiturami, powidlami  ,  grzybkami  i nawet  jakis nowy  twor  w postaci konfitury z dyni sie  tam znalazl,  nigdy nie  jadlam i juz  sie nie moge doczekac !   wszystko  to moja  wspaniala  mama  zapakowala  do  wiklinowego kosza!   Nie  wiem tylko  ile  jeszcze  bede  czekac  na  te  smakowita przesylke  ,poniewaz  przyjaciolka  jest  z Holandii...   ale  zawsze  to blizej  niz  do Polski , wiec  nie pozostaje mi nic innego jak tylko  uzbroic  sie  w  cierpliwosc i grzecznie czekac na  odwiedziny ...    a  ja juz  marze  o nalesnikach   z konfiturami...    i zeby ten kosz  pomalowac tez  sie nie moge  doczekac , wiec  moja  droga   Vii     nie  zwklekaj !  wracaj bezpiecznie  do swojego domu , uwazaj na   drodze ,  zeby zadnej stluczki nie bylo! (sloikowej  rowniez)  odpocznij  chwile  i  pakujcie  sie  do nas  !  Zapraszam  serdecznie  i... przyjedz  koniecznie !  Wiem ze  mama  was rowniez  obdarowala  sloikami  z rozna  zawartoscia  , wiec o  swoje  jestem spokojna ,  wiem ze zaden  lasuch  dobierac sie do nich nie bedzie  ;)                 Po  przerwie... nie mogac sie powstrzymac , dodaje  zdjecie  kosza pomalowanego jedna  warstwa  farby :)  i  lece  malowac  dalej .    Pieknie  pobielone kosze  mozecie  zobaczyc  na blogu   green canoe...hmmm szkoda  ze jakos nie  wychodzi mi wklejanie  linka...wybaczcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz