17 wrz 2010

lazienkowe inspiracje...

czas najwyzszy nadszedl , aby skompletowac rzeczy potrzebne do remontu  tej nieszczesnej lazienki. Jak juz wspominalam remont sie opoznial najpierw przez moje wakacje - bo przeciez nie zostawilabym  robotnikow samych , bo ja jestem jak zandarm, musze byc ,widziec pokazywac palcem, zmieniac koncepcje itd. Zreszta kazdy kto robil remont wie o co chodzi . Nastepnie  w czasie  wakacji nastapilo drugie zalanie i piekna  brazowa plama wyszla w drugim koncu lazienki , co akurat nie ma zadnego znaczenia bo chwilowo wyglada tam jak w bunkrze , ale  przy okjazji zalalo kuchnie wiec  sufit tez trzeba zdjac , nie wystarczy zamalowac   poniewaz  nad cienkim sufitem , znajduje sie  warstwa  materialu izolacyjnego,ktory pieknie nasiaka, smierdzi i plesnieje pozniej. Wczoraj odwiedzil nas pan z firmy , mial wycenic szkode .  Ale jakis  dziwny byl... zamiast zajac  sie  mierzeniem kuchni , wyliczaniu co trzeba zdjac , wymienic,pomalowac itd,  zrobil sobie zdjecie lazienki... tej juz  do polowy  rozebranej :)  nie wiem po co i dlaczego , bo ta sprawa jest juz zamknieta , mam zalana kuchnie  i mala plame  w salonie...   no nic... czekamy  co nam odpowie firma ubezpieczeniowa  na raport tego pana.
 Tymczasem  wybralam sobie baterie na wanne  oraz szafke z umywalka (sklep ,,szwedzki,,) i okazalo sie  ,ze brakuje mi 2 cm aby ja wcisnac , trzeba bedzie  pokombinowac  troche :)
                                     zdjecie pozyczone  z internetu od firmy sprzedajacej :) Bateria  zakupiona i wlasnie jest ,,w drodze,,  do nas . Kolejne zdjecie  jest rowniez  pozyczone , ze  strony  ,,szwedzkiego sklepu,, i musze przyznac ,ze   strona mnie baardzo rozczarowala , zdjecia sa niewyrazne , nie widac dobrze uchwytow , wszystko takie jakies  mdle ,rozmyte.  Szkoda  ze  podniecaja sie  tak swoim katalogiem  , rozsylaja,promuja a  zdjecia na wlasnej stronie daja  beznadziejne !
Wybralam  tez mozaike na podloge ,  w kolorze  hmmmm... betonu?  Kamienne kwadraciki  , jasno-szare .Pokaze jak juz beda w domu :)

2 komentarze:

  1. mysle ze calosc bedzie sie ladnie prezentowac niezaleznie od zdjecia:) wlasnie jutro bedziemy przejezdzac obok tego sklepu i tak sie zastanawiam czy tam zajrzec...kilka potrzeb by sie znalazlo ale to zawsze ryzyko ze na miejscu bedzie ich wiecej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Ci zazdroszczę remontu łazienki, chociaż nie zazdroszczę jego przyczyn- ale nie ma tego złego, co by nie osiem ;)
    mam nadzieję, że pokażesz wersję przed i po :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń