18 lut 2010

mamo zrob cos wesolego czyli recycling z humorem

mialam wyniesc karton i gazety do kontenera kiedy moje  dziecie  zapragnelo czegos wesolego...  Akurat na zawolanie  nic wesolego nie przyszlo mi do glowy, ale od kilku dni  mysle  o dekoracjach wielkanocnych   a  wlasciwie  wiosennych .  Bo  kolorowe jajka  i inne zajaczki,baranki, kurczaczki kojarza mi sie  tylko i wylacznie  ze  swietami  a  to przeciez  taki  krotki okres. I  tak powstaly  recyclingowe  domki , z kartonu  i korkow po winie...  tego jakos  u nas  strasznie duzo  i  zapewne  niebawem pokaza  nas  w  tv  w porannym programie o urzadzaniu wnetrz .  Bedzie  to odcinek pt.  Dom korkowy  ;)  tymczasem z korka powstaly dachy  a z kartona reszta chalupki. Cos na ksztalt budki dla ptakow wylacznie do ozdoby, powisi sobie u nas  na scianie. Jako "element  wesoly"  jeden z domkow  posiada  antene tv   i gniazdo z kolorowymi jajcami :)  calkowicie jadalnymi ! 
  gniazdo  z bliska  ;)

 

  
tu  jeszcze  bez  anteny ;)
Lubie  domki , ostatnio  domki jako element dekoracyjny pojawial sie u nas  dosc  czesto.  W styczniu  ozdobilam  motywem domka na patyku   papierowa szara koperte , powstala  taka torba na  upominek.
Dziecie  moje  nie omieszkalo pozniej  dopisac wlasnorecznie  i dlugopisem od kogo byl prezent ;) ale   chyba  jej sie spodobalo bo nadal ja przechowuje 




 Domki wyciete z kartonu (po czajniku zreszta )  oklejone papierem i recznie  wymalowanymi oknami, drzwiami itd. czarnym cienkopisem .  Patyczki  z bambusowej rolety okiennej , ktora byla  zbyt szeroka i wymagala  przyciecia,   patyczkow ci u nas  dostatek :)  Recycling  rulez !   ;)

4 komentarze: