27 kwi 2011

Magia swiat...

Uwielbiam  wielkanoc, pierwszy raz w zyciu po swietach zostalo mi ciasto ! Zwykle  w naszym domu zadne ciasto nie trwa dluzej niz chwile...  Musze  sie  wam przyznac , ze ja  rowniez  uleglam  i jestem na diecie poswiatecznej ;)  nie zebym jakos  szalala z dieta, ale buleczki dukanowskie sa takie  smaczne...  Moje  w wersji z ziolami wloskimi lub ziolami prowansalskimi . Moglabym jesc  bez  konca  a mozna  tylko 3 - teoretycznie :)


Przepis jest banalny ;    
3 jaja
6 lyzek otrab pszennych
1 kostka twarogu  (200-250g)
1 lyzeczka  proszku do pieczenia
1 zabek czosnku
1 lyzeczka ziol - ja daje  suszone
sol, pieprz  - co kto lubi 
  Wymieszalam wszystko razem mikserem i dodalam dzis  lyzke  otrab owsianych dodatkowo :) , nalozylam w  foremki i do pieca 180 stopni na  ok 25 minut , az  sie zarumienily ,  Smakuja swietnie ,  a piszac  dla was  ten przepis doczytalam, ze bialko ubic  na piane  i delikatnie  dodac  na koncu  hihihhi  ,  zapomnialam ubic  i tez  wyszlo  smaczne ! ide  sie obzerac teraz ,  dietetycznie  :)

1 komentarz:

  1. świetny babeczkowy display. ja tez mam oko na cupcakes i muffins. nawet zaopatrzylam sie w muffin tray i papierki do muffinek :) teraz tylko znaleźć jakis smakowity przepis.

    OdpowiedzUsuń