10 gru 2010

MERRY X-MASS

Wpadla mi w oko na jakims blogu   zagranicznym , nie pamietam gdzie to bylo  ale  utkwilo mi  mocno w pamieci , spac mi nie dawalo , az  w koncu  popelnilam sobie  taka !  W sam raz  dla   mojego ulubionego meza :)   a ,ze  materialu  takowego u nas  dostatek  i  chyba caly  las  taki moglabym stworzyc :) to  wyjelam moja  glutownice  i poskladalam , posklejalam ,dodalam kilka  ciekawych  guzikow  i jest !  za podstawke  sluzy  przepiekny  kawal dechy ,ktory  mi Pawel  przytargal za  co jestem mu bardzo wdzieczna  :)
 cos jeszcze musze  wymyslic z tymi swieczkami bo jakies takie  ,gole i lyse :)
 na razie to jeszcze  taka prowizorka  bo sie  z choinki korkowej  i z deski  ciesze  bardzo  i MUSIALAM pokazac natychmiast :)

7 komentarzy:

  1. kochana, korkowa choinka jest w dechę :)
    faktycznie tylko te świeczki jakoś się wyłamują z całej kompozycji - może sznurkiem je owiń??
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko śliczne na tym zdjątku. A choinka z korków -wypas.Kiedy pokażesz kanapę ?

    OdpowiedzUsuń
  3. madzika moja dumnie brzmiaca ,,kanapa,, to ten maly nierozkladany klippan z ikea hihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna ta choinka:)i te ozdobki szyszkowe rowniez, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tego materialu tez pod dostatkiem, swietny pomysl!
    buziole
    basia

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne dekoracje, choinka szpulkowa bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooops, miałam na myśli korkowę choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń