21 lis 2010

uroczystosci przedswiateczne

Weekend obfitujacy w uroczystosci nastal :)  pochwale  sie  i wam zdradze ,ze  w piatek obchodzilismy z moim ulubionym mezem 5 rocznice slubu - drewniana :)  a  w niedziele  ,czyli  dzis  obchodze  urodziny:)    jak zwykle ,,osiemnaste,,  jak co roku :)  ja nigdy nie klamie i tej wersji bede  sie trzymac  :) Zeby bylo  smieszniej , na uroczysta kolacje  wybierzemy sie dopiero w przyszlym tygodniu , bo w tym  maz  pracowal  a dzis  dziecie moje ulubione  zapragnelo  isc  do muzeum...  ostatnio natchnelo ja  bardzo na zwiedzanie. W poprzedni weekend  zwiedzala War Museum , siedziala w okopie ,robila medale  i zachwycala sie szpiegowskimi gadzetami. Poniewaz mialam mnostwo wolnego czasu wczoraj, zrobilam sobie wianek  z szyszek ! A ile ja sie tych szyszek naszukalam...  w lesie  nie ma bo lisciasty wylacznie , w parku  tez nie znalazlam  , a okazuje sie  ze blisko domu , przy ulicy rosna sobie  fajne szyszkowce ... najciemniej pod  latarnia  jak wiadomo ;) 
  i bede sobie robic szyszkowa lampke wedlug przepisu Green Canoe , tylko nie wiem jeszcze  czym owinac  ten bialy patyk?
 i jeszcze troche szyszek zostalo  na pozniej ;)

4 komentarze:

  1. najlepsze życzenia z okazji 18-tych urodzin :)
    Szyszkowy wianek bajeczny, przypomniałaś mi,że i ja mam gdzieś zabunkrowaną siatkę z szyszkami .pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. super ozdoby, bardzo lubie szyszki:-)
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu cudownie i wesołe. Wpraszam się zostaje na stałe. Będę śledzić jak prawdziwe biuro detektywistyczne. Będę podglądać jak sąsiadka z naprzeciwka.......:)))))))))))))

    Pozdrawiam nową koleżankę wirtualną i zapraszam w odwiedziny do mojego świata. Patti

    OdpowiedzUsuń