9 sty 2012

CUKIERASY

CANDY 

W zwiazku z widocznym na blogach  zapotrzebowaniem  postanowilam rozlosowac  drobne cieple  upominki 
 w postaci  SNUGGLE SOCKS dla 3 osob,  w dodatku  2 pierwsze z wylosowanych otrzymaja kalendarz kieszonkowy ( albo raczej torebkowy bo  chyba jednak na kieszen za  duzy)
Zasady  wszystkim znane, nalezy  oznajmic  w swoim kolku wzajemnej adoracji o tym candy i wkleic linka  do skarpecior .  Osoby  chetne  na ogrzanie  swoich  syrek w tych skarpetach w radosnych kolorach , proszone sa o pozostawienie komantarza pod tym postem i napisanie kilku slow dlaczego warto miec  cieple stopy lub napisanie  czegokolwiek o czymkolwiek :) 




Losowanie odbedzie sie 21 stycznia   w Dzien Babci  oraz  Moje  Imieniny :)
 [zyczenia , bony towarowe  i inne dobra  prosze  wysylac  bezposrednio do mnie ;) ]

24 komentarze:

  1. Fajne Candy, jaka szkoda, ze mam juz i kalendarz i takie skarpety:-) wiec nie bede zabierac innym szansy na wygrana:-)
    Ale wpadne tu 21wszego z imieninowymi
    zyczeniami!
    buziole!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja się piszę na skerpeciochy :)
    a o stopach mogę napisać tylko tyle, że mam je wiecznie lodowate, nawet latem są chłodne :P

    miałaś napisać co to za latające tarcze zegarowe
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Codziennie rano szukam dwóch identycznych skarpetek,czasem znajduję,he,he...W sumie przydałyby się ,zwłaszcza takie jaskrawo -różowe
    Ale wiesz ,że ja nie powinnam stawać po cukierasa bo mnie trole znowu nawiedzą :D Jak sądzisz ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że tu trafiłam do Ciebie, bo uwielbiam takie skarpeciochy, cieplutkie i milusie.. A kalendarze jakie słodkie. Zapisuje się i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zdecydowanie fioła na punkcie skarpet, mogłabym ich miec milion i więcej!!szczęśliwy człowiek to człowiek z ciepłymi stópkami!!
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hello!
    I like warm socks. Poor well-being of a cold leg.

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią staję w kolejce i zapraszam również do siebie - do nowo otwartego sklepu z papierkami i na Candy z okazji jego otwarcia ---> www.magicznakartka.pl :-)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne milutkie skarpety których nigdy dosyc w mojej szafie, chociaz po dom biegam na boso to wieczorem do cieplej herbaty i kocyka skarpetki takie cieplutkie i milutkie sa obowiazkowe
    pozdrawiam i z chęcia przygarne jedna z par

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja się zgłaszam, a ja stopy mam wiecznie lodowate, a myślę że warto mieć ciepłe by mąż choć raz nie narzekał że w sypialnianym łożu ogrzewa się swoje lodowate stópki na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super candy, chętnie się przyłączę do zabawy :).

    A skarpetki się przydadzą, bo w końcu spadł u nas śnieg :).

    OdpowiedzUsuń
  11. super skarpety ;) idealne na teraz bo właśnie zaczął sypać u mnie śnieg ;) pozdrawiam serdecznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piszę się na różowe skarpetki:))

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja też po skarpetule się ustawiam a co ich nigdy za wiele ;-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na anielskie candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! Bardzo lubię skarpetki. Przydałyby mi się nowe bo aktualne są już za mocno schodzone i wyświechtane... ;-( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie dołącze do zabawy :) Informacja o candy na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam na moje candy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. na codzień w skarpetach nie chodzę i mogę śmiało powiedzieć, że nie mam ani jednej pary... jednak, gdy przychodzi zima natychmiast zaczynam poszukiwania ciepłych skarpecioch, bo marznę!
    więc i tutaj się ustawię...
    a kalendarz niby mam, ale mam wielką chęć go zmienić, gdyż okazało się, że n moje potrzeby jest zbyt mało pola do pisania :D
    więc Twoja zabawa z nieba mi spada :D tylko mnie wylosuuuuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się i ja:) nie jestem babcią ale miło by było w tym dniu dowiedziec się o wygranej:D
    ciepłe stópki to podstawa! w zimie zawsze chodzę w grubych skarpetkach:)
    kalendarzyk z wróżką jest prześwietny! :)
    pozdrawiam
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem dobra w pisaniu czegokolwiek, ale takie śliczne skarpetki i kalendarzyk na pewno by mi się przydały. Zwłaszcza, że teraz siedzę z gołymi stopkami i marznę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. I ja jestem chętna na skarpeciochy i kalendarz. A ciepłe stopy chciałabym mieć choćby po to, by oszczędzić czasu mojemu chłopakowi na ich ogrzewanie ;)
    Pozdrawiam i dołączam do kółka adoracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ciepłe, miękkie skarpetki:)
    I zawsze są potrzebne. W zimie, ochrony przeziębienie:)
    Chroni przed zimnem, moje stopy są ciepłe.
    Pozdrawiam!
    Wildflower

    OdpowiedzUsuń
  21. Och warto mieć ciepłe stopy bo jak ktoś nie znosi zimy i zimna (jak ja;) to to go uszczęśliwia:D Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nooo skoro skarpeciochy, to ja jako wieczny zmarzluch koniecznie muszę tu przycupnąć i poczekać na losowanie :D

    Z moich obserwacji wynika, że jak się ma ciepłe stopy, to łatwiej się uczyć do egzaminów.

    No i zapraszam na candy do siebie, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja z chęcią się zapisuję;) zima w pełni (przynajmniej u mnie) i spędzam wiele czasu na stoku, zawsze jednak marzną mi stopy :( nie mogę znaleźć na to skutecznego sposobu... pisałam nawet o tym na pewnym portalu (http://www.obeznani.pl/s/1/co-zrobic-zeby-stopy-nie-marzly-na-stoku) już wcześniej, i niestety żadnej metody nie ma... Na szczęście mam babcię, która szyje mi z włóczki ciplutkie "bamboszki" - przynajmniej mogę ogrzać moje stópki wieczorami:) Takie skarpeteczki jak Twoje na pewno też przydałyby się w te mroźne dni. A i te notesiki są śliczne:) może mi się poszczęści...

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie również na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. widzę, że losowania jeszcze nie było i że nie ma określonej daty do końca candy, więc mam nadzieję, że mój komentarz będzie się liczył :)
    jestem zmarźluchem, dlatego ciepłe skarpetki uwielbiam: po domu, do spania, a na zimowe wyjścia nawet po dwie pary :) dlatego ustawiam się w kolejce, bo na pewno mi się przydadzą :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń